سوالات متداول
سبد خرید
۰ تومان
سیستم هوشمند لاله زار، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید لاله زار باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن زیر اعلام می شود:"کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است و طبق بررسی ها شما به عنوان کاربر جدید شناسایی نشدید."
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت لاله زار  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق  شماره ۳۳۹۱۸۱۷۸ اقدام نمائید.
مالک آن مشتری جدید لاله زار باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد. اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد. 
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.
لاله زار جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، برای مشتریانی که به دلایل مختلف شرایط حضور درآدرس خود برای دریافت سفارش را ندارند، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است .پس از افزودن کالا به سبد خرید در صورتی که سفارش شرایط لازم را داشته باشد، زمان انتخاب آدرس تحویل سفارش، امکان انتخاب آدرس مراکز به شما نمایش داده می‌شود .
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد. 
خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند. 
باربری برای لوازم سنگین یا بزرگ مانند قرقره های کابل معمولی و  . . . و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 
0
    0
    سبد خرید
    سبد خرید خالی است !برگشت به فروشگاه